Partnerzy

Extended Tools Polska

Extended Tools Polska to cyfrowe narzędzia wspierające rekrutację, rozwój i zaangażowanie pracowników. Od 15 lat pomaga organizacjom w Polsce najpełniej wykorzystywać potencjał i kreatywność ludzi oraz zespołów. W tym czasie dotarło ze swoimi rozwiązaniami do ponad 1 500 organizacji i dziesiątek tysięcy ich pracowników, współpracowników czy kandydatów.
Wiodące międzynarodowe marki, które Extended Tools reprezentuje w Polsce to:
· Extended DISC – diagnostyka psychometryczna, predyspozycje i talenty;
· FinxS – Feedback 360°, badanie kompetencji w sprzedaży, badania klimatu organizacyjnego;
· HIVE – pulsowe badania zaangażowania;
· MindMarker – narzędzia Training Reinforcement i Mobile Learning.

SYKOM – dostawca systemu SyKOF HR

SyKOF HR to kompletny, skalowalny i w pełni zintegrowany system klasy enterprise do zarządzania kadrami i płacami. Oferuje elastyczną konfigurację, stabilność i bezpieczeństwo, a jego architektura eliminuje potrzebę integracji między kluczowymi modułami. System rozwija się razem z firmą – od średnich organizacji po duże przedsiębiorstwa, a dzięki elastycznej polityce cenowej sprawdza się także w mniejszych firmach. Wszystko od jednego dostawcy – z jedną umową, jednym wsparciem i pełną odpowiedzialnością za cały system.

DMZ HR

DMZ HR to firma specjalizująca się w nowoczesnych usługach HR. Od ponad trzech dekad wspieramy organizacje w budowaniu sprawnych, zgodnych i skalowalnych procesów personalnych. Działamy w modelu HR as a Service – łącząc systemy IT, wiedzę ekspercką i pełną obsługę operacyjną w jeden elastyczny ekosystem. DMZ HR oferuje spójny zestaw powiązanych usług i narzędzi, które razem tworzą kompleksowe środowisko HR – zamiast rozproszonych, niezależnych rozwiązań.
Naszym celem jest tworzenie partnerskich relacji z naszymi klientami, które odpowiadają na dynamiczne potrzeby współczesnych firm. Dzięki innowacyjnym narzędziom i technologii wspieramy organizacje w kształtowaniu efektywnego i zgodnego z przepisami środowiska HR – gotowego do rozwoju w każdym tempie i kierunku.

Jobel.pro

Jobel.pro to najczęściej wybierany system do zarządzania personelem zewnętrznym w Polsce.
Zamawianie, potwierdzanie i rozliczanie pracowników — wszystko w jednym miejscu.
Dzięki platformie proces zamawiania pracowników jest nawet o 50% szybszy, a firmy oraz agencje zyskują podgląd bieżących zamówień, budżetów oraz eliminują nadużycia przy rejestracji czasu pracy. Platforma zapewnia również jednolite rozliczenie z wieloma agencjami pracy i wyeliminowanie zbędnego kontaktu telefonicznego oraz mailowego z koordynatorami agencji.
Dzięki rozwiązaniom Jobel.pro firmy mogą zyskać dostęp do zaangażowanych i lojalnych pracowników projektowych – takich, którzy zostają na dłużej, mają niższą rotację i lepsze nastawienie do pracy. Kluczem są transparentne warunki, szybki dostęp do wynagrodzenia, benefity w atrakcyjnej cenie i aplikacja, która upraszcza całą ścieżkę zatrudnienia – zarówno dla pracownika, jak i HR.

Goldenore ITC

Goldenore ITC specjalizuje się w outsourcingu i body leasingu specjalistów IT, wspierając największe organizacje w Polsce w realizacji projektów technologicznych. Łączymy precyzyjny dobór kompetencji z doświadczeniem w zarządzaniu projektami i delivery. Działamy szybko, transparentnie i skutecznie – dostarczając klientom nie ludzi, lecz konkretne rozwiązania.