Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Partnerzy

Extended Tools Polska

Extended Tools Polska to cyfrowe narzędzia wspierające rekrutację, rozwój i zaangażowanie pracowników. Od 15 lat pomaga organizacjom w Polsce najpełniej wykorzystywać potencjał i kreatywność ludzi oraz zespołów. W tym czasie dotarło ze swoimi rozwiązaniami do ponad 1 500 organizacji i dziesiątek tysięcy ich pracowników, współpracowników czy kandydatów.
Wiodące międzynarodowe marki, które Extended Tools reprezentuje w Polsce to:
· Extended DISC – diagnostyka psychometryczna, predyspozycje i talenty;
· FinxS – Feedback 360°, badanie kompetencji w sprzedaży, badania klimatu organizacyjnego;
· HIVE – pulsowe badania zaangażowania;
· MindMarker – narzędzia Training Reinforcement i Mobile Learning.

SYKOM – dostawca systemu SyKOF HR

SyKOF HR to kompletny, skalowalny i w pełni zintegrowany system klasy enterprise do zarządzania kadrami i płacami. Oferuje elastyczną konfigurację, stabilność i bezpieczeństwo, a jego architektura eliminuje potrzebę integracji między kluczowymi modułami. System rozwija się razem z firmą – od średnich organizacji po duże przedsiębiorstwa, a dzięki elastycznej polityce cenowej sprawdza się także w mniejszych firmach. Wszystko od jednego dostawcy – z jedną umową, jednym wsparciem i pełną odpowiedzialnością za cały system.

DMZ HR

DMZ HR to firma specjalizująca się w nowoczesnych usługach HR. Od ponad trzech dekad wspieramy organizacje w budowaniu sprawnych, zgodnych i skalowalnych procesów personalnych. Działamy w modelu HR as a Service – łącząc systemy IT, wiedzę ekspercką i pełną obsługę operacyjną w jeden elastyczny ekosystem. DMZ HR oferuje spójny zestaw powiązanych usług i narzędzi, które razem tworzą kompleksowe środowisko HR – zamiast rozproszonych, niezależnych rozwiązań.
Naszym celem jest tworzenie partnerskich relacji z naszymi klientami, które odpowiadają na dynamiczne potrzeby współczesnych firm. Dzięki innowacyjnym narzędziom i technologii wspieramy organizacje w kształtowaniu efektywnego i zgodnego z przepisami środowiska HR – gotowego do rozwoju w każdym tempie i kierunku.

Jobel.pro

Jobel.pro to najczęściej wybierany system do zarządzania personelem zewnętrznym w Polsce.
Zamawianie, potwierdzanie i rozliczanie pracowników — wszystko w jednym miejscu.
Dzięki platformie proces zamawiania pracowników jest nawet o 50% szybszy, a firmy oraz agencje zyskują podgląd bieżących zamówień, budżetów oraz eliminują nadużycia przy rejestracji czasu pracy. Platforma zapewnia również jednolite rozliczenie z wieloma agencjami pracy i wyeliminowanie zbędnego kontaktu telefonicznego oraz mailowego z koordynatorami agencji.
Dzięki rozwiązaniom Jobel.pro firmy mogą zyskać dostęp do zaangażowanych i lojalnych pracowników projektowych – takich, którzy zostają na dłużej, mają niższą rotację i lepsze nastawienie do pracy. Kluczem są transparentne warunki, szybki dostęp do wynagrodzenia, benefity w atrakcyjnej cenie i aplikacja, która upraszcza całą ścieżkę zatrudnienia – zarówno dla pracownika, jak i HR.

Goldenore ITC

Goldenore ITC specjalizuje się w outsourcingu i body leasingu specjalistów IT, wspierając największe organizacje w Polsce w realizacji projektów technologicznych. Łączymy precyzyjny dobór kompetencji z doświadczeniem w zarządzaniu projektami i delivery. Działamy szybko, transparentnie i skutecznie – dostarczając klientom nie ludzi, lecz konkretne rozwiązania.