Warning: Declaration of Walker_Nav_Menu_Dropdown::start_lvl(&$output, $depth) should be compatible with Walker_Nav_Menu::start_lvl(&$output, $depth = 0, $args = Array) in /home/hrtrends/web/hrtrends.pl/public_html/grudzien2017/wp-content/themes/workflowtrends/include/nav-menu-dropdown.php on line 38

Warning: Declaration of Walker_Nav_Menu_Dropdown::end_lvl(&$output, $depth) should be compatible with Walker_Nav_Menu::end_lvl(&$output, $depth = 0, $args = Array) in /home/hrtrends/web/hrtrends.pl/public_html/grudzien2017/wp-content/themes/workflowtrends/include/nav-menu-dropdown.php on line 38

Warning: Declaration of Walker_Nav_Menu_Dropdown::start_el(&$output, $item, $depth, $args) should be compatible with Walker_Nav_Menu::start_el(&$output, $item, $depth = 0, $args = Array, $id = 0) in /home/hrtrends/web/hrtrends.pl/public_html/grudzien2017/wp-content/themes/workflowtrends/include/nav-menu-dropdown.php on line 38

Warning: Declaration of Walker_Nav_Menu_Dropdown::end_el(&$output, $item, $depth) should be compatible with Walker_Nav_Menu::end_el(&$output, $item, $depth = 0, $args = Array) in /home/hrtrends/web/hrtrends.pl/public_html/grudzien2017/wp-content/themes/workflowtrends/include/nav-menu-dropdown.php on line 38
PARTNERZY | HR Trends

Już wkrótce...

PARTNERZY

ORACLE
Oracle (oracle.com) jest dostawcą kompleksowych rozwiązań IT dla biznesu, oferuje pełny i zintegrowany stos aplikacji chmurowych oraz usług platformy, obsługując na świecie ponad 420 tys. klientów. Firma zatrudnia ponad 130 tys. specjalistów, zaś jej roczny obrót wynosi 37 mld USD (w roku finansowym 2016). Serwery baz danych, oprogramowanie middleware oraz narzędzia i aplikacje biznesowe, jak również sprzęt komputerowy oraz usługi IT (konsulting, szkolenia, asysta techniczna) oferowane są w 145 krajach na całym świecie. Oracle współpracuje z ponad 25 tys. firm partnerskich. Siedziba główna Korporacji znajduje się w Redwood Shores w Kalifornii. Na liście klientów Oracle znajdują się wszystkie firmy z listy Fortune 100.
W 1992 r. powstała firma Oracle Polska. Obecnie zatrudnia ona ponad 500 osób i współpracuje z 300 firmami partnerskimi. Aby móc dostarczyć odbiorcom rozwiązania kompleksowe i najlepsze pod względem technologicznym, Oracle ściśle współpracuje z najważniejszymi integratorami systemów IT

HCM Deck
HCM Deck to najszybciej rosnący w kraju technologiczny start-up tech HR, którego inwestorem jest Rafał Sonik (wielokrotny Mistrz Świata, zwycięzca Rajdu Dakar). Dzięki HCM Deck firmy mogą w prosty i przyjazny sposób wspierać rozwój pracowników jednocześnie pozbywając się wszechobecnych w HR plików excel 🙂 HCM Deck wspiera organizacje w obszarach: nauka i rozwój (zarządzanie procesem szkoleniowym, on-boardingiem, e-learning), planowanie i zarządzanie (ocena okresowa, profile kompetencyjne, MBO), wsparcie (baza wiedzy, społeczności).

Teta a Unit4 business
Rodzina oprogramowania dla biznesu marki Teta, należąca do firmy Unit4 Polska, świętuje w 2017 roku swoje 30lecie. Od początku istnienia, naszą misją jest tworzenie zorientowanych na potrzeby użytkownika, innowacyjnych systemów informatycznych wspierających rozwój firm i instytucji.
Do grupy produktów Teta należą systemy klasy ERP i HR, których celem jest wspieranie kluczowych obszarów działalności przedsiębiorstw z sektorów takich jak handel i dystrybucja, usługi, finanse i ubezpieczenia, edukacja oraz produkcja. W jubileuszowym roku do rodziny systemów Teta dołączy rewolucyjne rozwiązanie dedykowane także dla mniejszych przedsiębiorstw chcących korzystać z elastycznych rozwiązań dostępnych w chmurze. Teta HR Teta HR to system, który od trzech dekad rozwija się razem z sektorem HR w Polsce i kształtuje trendy w zakresie nowych technologii dla biznesu. Aktualnie oprogramowanie Teta HR to lider na rynku systemów wspierających politykę personalną przedsiębiorstw.
Korzysta z niego ponad 500 największych firm w Polsce. Teta HR to rozwiązanie dedykowane średniej i dużej wielkości firmom i instytucjom posiadającym zaawansowane potrzeby w zakresie twardego i miękkiego HR.
Co wyróżnia oprogramowanie Teta HR?
• zestawy diagramów workflow, ułatwiające i przyśpieszające procesy kadrowe
• szeroka grupa modułów wspomagających pracę w zakresie miękkiego HR
• bogaty zestaw gotowych do wykorzystania analiz i raportów HR-owych
• angażowanie wszystkich pracowników w procesy biznesowe, dzięki platformie samoobsługowej i dostępowi mobilnemu
Co jeszcze warto wiedzieć o Teta HR?
To system dostępny w aż 4 modelach biznesowych:
• Licencja: Rozwiązanie na miarę potrzeb organizacji, w całości instalowane, uruchamiane i obsługiwane na serwerach klienta.
• SaaS: Rozwiązanie zapewniające klientowi pełny dostęp do systemu. W tym modelu system jest utrzymywany i administrowany na serwerach Unit4 Polska.
• Outsourcing Kadr i Płac: Rozwiązanie redukujące koszty zakupu i utrzymania systemu. W tej opcji usługi takie jak naliczanie wynagrodzeń i/lub administracja kadrowa realizowane są na markowym systemie TETA HR przez specjalistów z Unit4 Polska.
• Hosting i Administrowanie: W ramach tej usługi prowadzona jest obsługa w zakresie zarządzania i administrowania systemem TETA oraz bazą danych na serwerach Unit4 Polska.
Jakie są kluczowe korzyści z posiadania Teta HR?
• przyspieszenie procesów biznesowych w firmie dzięki nowoczesnym diagramom workflow
• skrócenie czasu obsługi pracowników
• dostosowanie funkcjonalności systemu do potrzeb swojej organizacji
• dostarczenie pracownikom nowoczesnego rozwiązania IT, które jest intuicyjne, pomaga im w pracy i rozwija się wraz z organizacją Jeżeli chcą Państwo zapoznać się z mapą produktu Teta HR, poznać dokładnie jej funkcjonalności i dowiedzieć się jakie korzyści przyniosłoby wdrożenie tego systemu w Państwa firmie, zapraszamy do odwiedzenia strony internetowej: http://www.unit4.com/pl lub kontaktu z naszym specjalistą: telefon: +48 71 323 40 00, e-mail: kontakt@unit4.com

DMZ-chemak Sp. z o.o
DMZ-chemak Sp. z o.o. to ponad 25 lat doświadczenia w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań z zakresu HR. W ofercie firmy znajdują się systemy informatyczne takie jest system kadrowo płacowy P&I LOGA, system do zarządzania personelem KARO HRMS oraz system do planowania, rozliczania i zarządzania czasem pracy P&I LOGA Time Management. Od kilku lat firma rozwija również zakres usług outsourcingowych. Ze względu na różne oczekiwania klientów względem zakresu usług HR i priorytety na etapie wdrażania, stworzyliśmy „Outsourcing HR Plus”- pakiet rozwiązań, który kształtujemy z udziałem Klienta tak, aby maksymalnie dopasować go do jego potrzeb. O Systemie KARO HRMS Firma od ponad 16 lat zajmuje się rozwojem systemu do zarządzania personelem KARO HRMS. Na obecny kształt systemu złożyły się nasze doświadczenia, naszych klientów oraz współpracujących z nami naukowców i konsultantów.
Naszym celem jest dostarczenie klientowi rozwiązaniaprostego w obsłudze i jak najbardziej dostosowanego do specyfiki klienta. Posiadamy własny zespół projektantów i programistów, który jest w stanie rozbudować i dostosować system do specyficznych potrzeb klienta. Nie boimy się trudnych wdrożeń u klientów posiadających bardzo skomplikowane procesy kadrowe i indywidualne wymagania na wysokim poziomie.
KARO HRMS to:
• Nowoczesność w podejściu do Zarządzania Zasobami Ludzkimi
• Prostota i intuicyjność obsługi – dostęp przez przeglądarkę WWW
• Łatwość integracji z każdym systemem kadrowo płacowym
• Możliwość dostosowania do indywidualnych specyficznych potrzeb klienta
• Bezpieczeństwo danych
• Wielojęzyczność

AURA Technologies SP. z o.o.
AURA Technologies Sp. z o.o. szczyci się dwudziestoletnim doświadczeniem w branży IT oraz pracą na rzecz tysiąca aktywnych i zadowolonych klientów.
AURA Technologies Sp. z o.o. od 20 lat dostarcza polskim przedsiębiorcom innowacyjne rozwiązania informatyczne, usprawniające procesy zewnętrzne i wewnętrzne w organizacjach.
Specjalizujemy się we wdrażaniu systemów informatycznych do obsługi firm o różnym profilu działalności, w tym głównie biur rachunkowych. Oprócz autorskiej Aplikacji Ramzes obsługującej obszary
finansowo – księgowe, sprzedażowo – magazynowe, płacowo – kadrowe, wdrażamy nowoczesny system ERP – enova365 posiadający dodatkowo moduł Workflow, BI oraz CRM. Jesteśmy także autoryzowanym i certyfikowanym przedstawicielem producenta SaldeoSMART – inteligentnego systemu do odczytu faktur i elektronicznego obiegu dokumentów. Współpracujemy ponadto ze znanym polskim producentem
urządzeń fiskalnych, Posnet SA oferując kasy i drukarki fiskalne najwyższej jakości. Naszą ofertę uzupełnia podpis kwalifikowany (praktycznie niezbędny biurom rachunkowym i dużym przedsiębiorstwom) Szafir, generowany przez Krajową Izbę Rozliczeniową. Dobierając partnerów wybieramy marki godne zaufania (Soneta Sp. z o.o., Posnet SA, BrainShare IT Sp. z o.o., KIR SA) oferujące rozwiązania, których jakość gwarantuje naszym klientom komfortową i efektywną pracę, ale przede wszystkim podnosi ich konkurencyjność wyróżniając na tle branży. W codziennej pracy dbamy o zachowanie najwyższych standardów w zakresie jakości produktów i usług, obsługi klienta oraz uczciwości biznesowej. Potwierdzeniem naszej solidności są przyznane nam certyfikaty m.in. Solidna Firma 2015, 2016, 2017 czy Przedsiębiorstwo Fair Play 2017.

SPONSORZY
 










WSPÓŁPRACA MERYTORYCZNA
 

PATRONI MEDIALNI
 






FUNDATORZY NAGRÓD



ORGANIZATOR

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress