O wydarzeniu

Stosowanie nowoczesnych rozwiązań informatycznych to klucz do sukcesu. Dlatego też są one coraz częściej wykorzystywane również w procesie zarządzania zasobami ludzkimi. Coraz więcej szefów działów personalnych wdraża i korzysta z nowych technologii oraz oprogramowania m.in. do oceny pracowników.

Podczas konferencji poruszymy i przeanalizujemy zagadnienia bieżących trendów rynku HR. Dostarczymy moc inspiracji i sprawdzonych strategii zarządzania zasobami ludzkimi. Pochylimy się nad wszelkimi nowelizacjami kodeksu pracy. Porozmawiamy o wyzwaniach HR i efektywnych rozwiązaniach. Zostaną zaprezentowane również nowoczesne rozwiązania informatyczne dla departamentów Human Resources, a swoją wiedzą i doświadczeniem podzielą się eksperci branżowi oraz szefowie działów HR.

Kluczowe zagadnienia, które zostaną poruszone podczas konferencji:

  • Najważniejsze trendy w obszarze technologii dla HR,
  • Nowoczesne narzędzia e-rekrutacji,
  • Portale społecznościowe w realizacji misji i zadań HR,
  • Systemy automatyzujące zarządzanie zasobami ludzkimi,
  • Potencjalne zagrożenia ze strony technologii IT, dla skutecznej ochrony danych osobowych i prywatności pracownika – zasady ich zabezpieczania,
  • Skutki karno-prawne nadużyć w zakresie ujawniania lub nieujawniania danych osobowych,
  • Usprawnienie organizacji poprzez elektroniczny obieg dokumentów kadrowych,
  • Podniesienie wydajności poprzez wprowadzenie oceny efektywności z automatycznym wyliczaniem premii,
  • Systemy pracy grupowej,
  • Automatyzacja pracy i optymalizacja procesów w działach HR,
  • Systemy służące do szybkiego i łatwego raportowania,
  • Narzędzia IT w procesach rekrutacyjnych – korzyści i zalety,
  • Rozwiązania wspierające nauczanie na odległość – e-learning, m-learning, wideokonferencje.

Do udziału w wydarzeniu zapraszamy kadrę zarządzającą, odpowiedzialną za:

  • procesy związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi,
  • wdrażanie nowoczesnych rozwiązań informatycznych oraz administracyjnych,
  • innowację oraz organizację firmy,
  • wybór, zakup i wdrażanie systemów do zarządzania przedsiębiorstwem,
  • podejmowanie strategicznych decyzji wewnątrz organizacji,
  • rozwój technologiczny przedsiębiorstwa.

w szczególności:

  • Dyrektorów, Kierowników i Managerów departamentów działów HR,
  • Szefów działów szkoleń,
  • Dyrektorów Generalnych i Zarządzających,
  • Doradców i Pełnomocników Zarządów,
  • Dyrektorów, Kierowników i Managerów ds. operacyjnych,
  • Dyrektorów, Kierowników i Managerów ds. rozwoju,
  • Dyrektorów i Kierowników finansowych,
  • Dyrektorów, Kierowników i Managerów administracyjnych,
  • Dyrektorów, Kierowników i Managerów ds. zakupów,
  • Szefów działów IT, aplikacji IT oraz zaawansowanych technologii.