UCZESTNICY
• procesy związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi,
• wdrażanie nowoczesnych rozwiązań informatycznych oraz administracyjnych,
• innowację oraz organizację firmy,
• wybór, zakup i wdrażanie systemów do zarządzania przedsiębiorstwem,
• podejmowanie strategicznych decyzji wewnątrz organizacji,
• rozwój technologiczny przedsiębiorstwa.
• Dyrektorów, Kierowników i Managerów departamentów działów HR,
• Szefów działów szkoleń,
• Dyrektorów Generalnych i Zarządzających,
• Doradców i Pełnomocników Zarządów,
• Dyrektorów, Kierowników i Managerów ds. operacyjnych,
• Dyrektorów, Kierowników i Managerów ds. rozwoju,
• Dyrektorów i Kierowników finansowych,
• Dyrektorów, Kierowników i Managerów administracyjnych,
• Dyrektorów, Kierowników i Managerów ds. zakupów,
• Szefów działów IT, aplikacji IT oraz zaawansowanych technologii.
Udział w konferencji jest bezpłatny, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny.
Uczestnikom konferencji zapewniamy przerwy kawowe oraz komplet materiałów konferencyjnych.