Już wkrótce...

PRELEGENCI

Joanna Delbar
Instytut Joanny Delbar
Coach rozwoju osobistego, certyfikowany trener shri vivek jogi integralnej, certyfikowany nauczyciel mindfulness (M.B.S.R.) certyfikowany praktyk NLP, trener zarządzania stresem i zarządzania energią, zen coach, prowadzi blog zarzadzaniestresem.pl
Jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Nauczycieli MBSR, wykładowcą w The Institute for Mindfulness-Based Approaches, przygotowującym przyszłych nauczycieli mindfulness w obszarze uważnej pracy z ciałem.
Obszarem pracy Joanny Delbar są głównie struktury biznesowe: korporacje, organizacje, instytucje. Pracuje z liderami, menadżerami, którzy na co dzień doświadczają ogromnej presji i stresu. Uczy jak mądrze stawiać granice, odnajdować pasje, dobrze planować i cieszyć się życiem.
Ukończyła Wydział Aktorski Łódzkiej Filmówki, Studium Nauczycielskie „The Institute for Mindfulness Based Approches w Niemczech – certyfikat nauczyciela MBSR” (Mindfullnes Based Stress Reduction) i 4-letnią Szkołę Rozwoju Osobistego w Centro Shri Vivek w Barcelonie.
Przez 16 lat prowadziła agencję PR, doświadczając stresu bycia menadżerem firmy. To wtedy chcąc pomóc sobie, zainteresowała się metodami zarządzania stresem i trafiła na jednego z wiodących dziś na świecie nauczycieli jogi – Jivana Vismaya, ucznia Mistrza Swamiego Vivekanandy, specjalizującego się w pracy z systemem nerwowym.
Dziś kontynuuje naukę na organizowanych przez Centro Shri Vivek warsztatach dla nauczycieli w Polsce, Hiszpanii i Indiach oraz w Polskim Instytucie Mindfulness.
Andrzej Bigaj
Kancelaria Adwokacka dr Andrzej Bigaj
Adwokat Krakowskiej Izby Adwokackiej, doktor nauk prawnych Uniwersytetu Jagiellońskiego, autor publikacji z zakresu indywidualnego prawa pracy:
A. Bigaj, Prawo do urlopu wypoczynkowego, Warszawa 2015
A. Bigaj, Konstytucyjna problematyka prawa do pracy u progu XXI w., (w:) Konstytucja Rzeczypospolitej Polskiej w pierwszych dekadach XXI w. wobec wyzwań politycznych, gospodarczych, technologicznych i społecznych, red. S. Biernat, Warszawa 2013
A. Bigaj, Granice swobody umów w kontekście umownego stosunku pracy, Palestra 11-12/2013
A. Bigaj, Naruszenie praw pracownika jako przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, Monitor Prawa Pracy 7/2013
A. Bigaj, Wybrane aspekty ujmowania prawa do wypoczynku, (w:) Aktualne zagadnienia prawa pracy i polityki socjalnej, red. B. Ćwiertniak, Sosnowiec 2013
A. Bigaj, Charakter prawny urlopu wypoczynkowego, (w:) Studia z zakresu prawa pracy i polityki społecznej, red. A. M. Świątkowski, Kraków 2012.
Kamila Kujawska-Krakowiak
Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris
Kamila Kujawska-Krakowiak, HR Biznes Partner w Laboratorium Kosmetycznym Dr Irena Eris. Specjalizuje się w zagadnieniach nakierowanych na optymalizację współpracy, efektywne zarządzanie zespołami, wzmacnianie zaangażowania i motywacji pracowników oraz zarządzanie talentami. Doświadczenie zawodowe zdobywała w spółkach sektora medialnego, produkcyjnego oraz handlowego, gdzie obejmowała stanowiska specjalistyczne i kierownicze dedykowane komunikacji wewnętrznej, rozwojowi kadr oraz zarządzaniu zasobami ludzkimi. Absolwentka socjologii Uniwersytetu Warszawskiego, podyplomowych studiów Wyższej Szkoły Zarządzania i Przedsiębiorczości im. L. Koźmińskiego w Warszawie oraz Wydziału Zarządzania i Marketingu Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Warszawie.
Małgorzata Wojciekiewicz
GoldenLine
Strategic Client Manager – w GoldenLine dba o wyposażenie klientów w narzędzia, które nie tylko mają promować pożądany wizerunek pracodawcy, ale też podnosić efektywność działań zespołów rekrutacyjnych i obniżać koszty dotarcia do pasywnych kandydatów z pożądanej grupy docelowej.
Cezary Karolczyk
SAGE
Związany z działem wdrożeń Sage’a od ponad 10 lat Cezary Karolczyk jest obecnie prawdopodobnie najlepszym wdrożeniowcem systemu Sage Symfonia ERP Kadry i Płace w Polsce. Łączy głębokie zrozumienie sposobu działania systemu z dobrą znajomością prawa, oraz umiejętnością praktycznej implementacji rozwiązań. Uczestniczył w ponad 100 wdrożeniach systemu Sage Symfonia ERP Kadry i Płace i utworzył dotychczas kilkaset różnych rozwiązań indywidualnych. Choć algorytmami i programowaniem interesuje się od dzieciństwa (w wieku 11 lat napisał pierwszy własny działający program) jego najmocniejszą stroną jest umiejętność dogłębnego zrozumienia procesów zachodzących w środowisku Klienta.
Aneta Jarczyńska
SAGE
Absolwentka stosunków międzynarodowych na Collegium Civitas i SGH w Warszawie. Specjalistka w dziedzinie zarządzania produktami i projektami informatycznymi. Od 2005 r. związana z firmą Sage, gdzie łączy swoje doświadczenie z zakresu trade marketingu i wsparcia sprzedaży z wprowadzaniem produktów na rynek. Od ponad dwóch lat pełni funkcję Produkt Marketing Managera, gdzie wykorzystując swą wiedza i doświadczenie, zarządza portfolio produktów Sage oraz wprowadza nowe produkty na rynek m.in. serwis Między Firmami, platformę e-Audytor, a w ostatnim czasie One Payroll. Z wielką przyjemnością uczestniczy w spotkaniach i rozmowach z Klientami poprzez webexy, konferencje czy warsztaty.
Tomasz Mączka
Medicover
Szkoleniowiec i manager z wieloletnim doświadczeniem w branży fitness. Specjalizuje się w psychologii zmiany i metodach motywacji. Studiował zarządzanie w Szkole Głównej Handlowej, gdzie wyspecjalizował się w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Prowadził badania nad poziomem zaangażowania trenerów i instruktorów w ich pracę. Jest członkiem Stowarzyszenia Psychologów SPCH, gdzie rozwija swoje kompetencje z zakresu psychologii. Obecnie Product Manager w firmie Medicover, gdzie tworzy program MedicoverGO.com umożliwiający wprowadzanie zdrowych nawyków: odpowiedniej diety i aktywności fizycznej.
Bartłomiej Szmajdziński
Orbis / Accorhotels Poland
Dyrektor Działu Rozwoju Talentów i Kultury Organizacyjnej Orbis S.A. na Polskę i kraje bałtyckie. Wcześniej pracował w SygmaBank Polska, DHL, IFS, Financial Services Ltd., ukończył studia na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz podyplomowe studia w zakresie terapii poznawczo-behawioralnej przy Oksfordzkim Centrum Terapii Poznawczo – Behawioralnej. Jest też certyfikowanym Coachem ICC. Jeśli tylko czas pozwala – chodzi po górach lub żegluje po morzu.
Małgorzata Fiedorczuk
EY Polska
Małgorzata jest Project Managerem w dziale People Advisory Services. Posiada wieloletnie doświadczenie w dziedzinie doradztwa HR. Realizuje projekty w obszarach zarządzania wynagrodzeniami kadry kierowniczej, międzynarodowej mobilności pracowników oraz polityk i strategii HR. Doradza także w kwestiach związanych z kształtowaniem i opodatkowaniem systemów wynagrodzeń, schematów premiowych oraz programów benefitów pracowniczych. Ukończyła Uniwersytet Warszawski na kierunku stosunki międzynarodowe oraz Szkołę Główną Handlową w Warszawie.
Michał Grzybowski
EY Polska
Michał zajmuje stanowisko partnera w EY. Jest liderem zespołu People Advisory Services w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Od ponad 15 lat zajmuje się doradztwem w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi oraz doradztwem podatkowym. W EY pracuje od lipca 2002 roku.
Michał realizuje projekty związane z integracją oraz restrukturyzacją zasobów ludzkich, zwłaszcza w następujących obszarach: optymalizacja kosztów zarządzania zasobami ludzkimi, retencja pracowników w firmie, wybór dostawców i prowadzenie negocjacji, opracowywanie i modyfikacja systemów wynagradzania, restrukturyzacja wynagrodzeń kadr kierowniczych oraz budowa i dostosowanie długoterminowych planów motywacyjnych.
Posiada szerokie doświadczenie w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych oraz ubezpieczeń społecznych. Specjalizuje się również w doradztwie na rzecz polskich spółek giełdowych oraz międzynarodowych korporacji wprowadzających programy opcji menedżerskich oraz programów emerytalnych. Doradza w zakresie tworzenia efektywnych struktur wynagradzania kadry menedżerskiej zarówno w Polsce jak i za granicą.
Michał ukończył Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Jest licencjonowanym doradcą podatkowym, wielokrotnie nagradzanym w rankingu najlepszych doradców podatkowych w Polsce w kategorii podatki dochodowe (ranking „Dziennika Gazety Prawnej”).
Szymon Janicki
HCM Deck
Uczestnik i prelegent wielu krajowych i międzynarodowych konferencji HRtech. Członek HR Tech Tank organizującego spotkania m.in w Londynie, Nowym Jorku, San Francisco, Tokyo które są poświęcone innowacyjnym technologiom HR. Wspólnie z m.in. Rafałem Sonikiem, współzałożyciel grupy kapitałowej MyNetwork Polska, włąsciciela najszybciej rosnącego start-up’u HR w kraju.
Karolina Omazda-Borkowska
Credit Agricole
W Credit Agricole czuwa nad tym, by Bank jako pracodawca promowany był w sposób spójny i efektywny.
Swoje działania kieruje zarówno do wewnątrz organizacji jak i młodych stawiających pierwsze kroki w karierze, a także specjalistów na rynku pracy.

SPONSORZY
 





WSPÓŁPRACA MERYTORYCZNA
 



















PATRONI MEDIALNI
 












































FUNDATORZY NAGRÓD








ORGANIZATOR

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress